W czasie Międzynarodowego Tygodnia Karmienia Piersią (World Breastfeeding Week), który co roku odbywa się w dniach 1-7 sierpnia, na centralnych stacjach warszawskiego metra emitowane będą edukacyjne spoty, upowszechniające wiedzę na temat wartości karmienia piersią.

Realizatorem kampanii jest Fundacja Promocji Karmienia Piersią – organizacja pozarządowa, która od 2015 roku współpracuje z ustawodawcami, międzynarodowymi organizacjami promującymi zdrowie. Fundacja Promocji Karmienia Piersią jako jedyna fundacja ogólnopolska przyjęła politykę etyki honorującą w pełni Kodeks Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece, jest ona także największą fundacją promującą karmienie piersią w Polsce. W jej szeregach działa ponad 50 wolontariuszek i wolontariuszy.

Pomysłodawczynią kształtu kampanii jest Karolina Kurzela – właścicielka marki milk & love – odzieży dla mam karmiących, produkowanej w Polsce.

Projekt wspiera Ströer – właściciel tablic zmiennych w metrze warszawskim.

Sponsorem projektu jest marka Femaltiker®. Femaltiker® to produkt dedykowany mamom karmiącym, który wspiera produkcję mleka.

Patronat honorowy nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych.

Scroll Up